Nyt klubhus info møde

Så sker det!

Langt om længe kan vi præsentere planerne omkring vores fremtidige klubfaciliter. Mange møder og forhandlinger har været afholdt siden foråret men nu er det overordnede på plads. Der er stadig mange beslutninger, input og opgaver der skal udføres og det skal vi som sædvanligt udføre sammen.

Mandag d.21/12 kl.19.00 afholder vi online info møde hvor du vil have mulighed for at komme med spørgsmål og input til projektet.
Alle er velkommen til at deltage og det håber vi mange vil.

For at deltage skal du bare klikke på dette link kl.19.00: ”Projekt Klubhus

Vi ”ses”

SPORT

Hvis du ikke modtager EGIF-medlemsblad “Sport”, kan du læse det her: EGIF SPORT DECEMBER 2020

Selv om forsiden viser en anden idrætsgren, finder du masser af RUGBY i dette nummer af bladet. Læs blandt andet om U/14 og U/16, som endelig kom i kamp, førsteholdets flotte sejr i årets sidste kamp, samt status på nyt klubhus og nye baner. Klik på linket over fotoet eller hent et trykt eksemplar i vores klubhus eller i Erritsø Idrætscenter.

Bestyrelsespost

Kunne du tænke dig at stå i spidsen for en af bedst organiserede Rugbyklubber i DK? Så er muligheden der d.23/2 til Generalforsamlingen. Du kan blive formand for en fantastisk dynamisk bestyrelse der arbejder med nogle rigtig spændende projekter. Vi har en solidarisk fordeling af arbejdsopgaverne, så kommer ikke til at “sidde med det hele” Vil du vide mere om denne spændende post er du meget velkommen til at kontakte mig på 20 26 33 37.

Dilettant 2019

Også i år har vi opgaver ved Dilettant forstillingerne i forsamlingshuset. Der fordeler sig så ledes:

4 personer til 0pstilling af borde og stole + borddækning.

FREDAG DEN 1. MARTS: 
Kl. 15.00 – 16.30 Henrik – Birthe – Hvem? Hvem?

TIRSDAG DEN 5. MARTS: 
Kl. 15.30 – 17.00 Henrik – Birthe – Hvem? Hvem?

LØRDAG DEN 9. MARTS: 
Kl. 10.00 – 11.30 Henrik – Birthe – Ditte – Kurt

1 person til flg. opgaver sammen med folk fra 3 andre afdelinger

TIRSDAG DEN 5. MARTS: kl. 16.45 – 23.30 Hvem?
Klargøring af bar
Klargøring af buffet
Betjening af bar
Betjening af gæsterne i salen
Ansvarlig for at toiletterne er pæne rene 
Kaffebrygning
Afrydning af borde og opvask
Oprydning
Sætte borde og stole på plads til torsdags forestillingen

HUSK: Det er lette opgaver og sidste år fik vi 200 kr./time til at lave aktiviteter for.

KOM FRISK og meld dig på 20 26 33 37 (Kurt)

Hjælpere søges

Så begynder igen vi at rekruttere hjælpere til diverse opgaver for at skaffe penge til aktiviteter, til glæde for os alle.

Første opgave er at hjælpe vores sponsor, OK benzin på butikstorvet d.9/2 kl. 10 – 14. 
Vi skal stille med to mand i det tidsrum, og vi regner med vagter på 2 timer. Dvs. 10-12 og 12-14. 
Jeg tager den ene vagt kl.12-14, så mangler vi bare 3 andre.
Kom frisk, det er en nem tjans. Skriv på 20 26 33 37 (Kurt)